Aquest blog i el c.d. d'imatges del "Mut Maceta" subjecta a llicència Creative Commons

dimarts, 29 de juliol del 2008

Es Sindicat, Felanitx


Seguint navegant per internet vaig trobar aquesta altre instantánea sense autor, la qual avui reproduím. Aquesta imatge es una metáfora del que li esta passant a la “Ciutat de Felanitx”, el que ha estat i lo que ens ha tornat, des del meu punt de vista i sense el recolzament del “Mut Masseta” (que sense coneixer-lo m’imagin el que pensaría si ho fos viu).
Aquesta imatge dona peu a moltes critiques cap els governants de la “Ciutat” d’ença que l’edifici deixà d’esser cooperativa. Pero, tot cau pel seu propi pes, (i el Sindicat també…) fins ara l’edifici del Sindicat a pogut estar una mica arrecerat de critiques externes. Una vegada estigui acabada la via de cintura, (tampoc no se tracta de fer fues per acabar-la, tant sols es tracta d’un capricci de la població, no fos cosa…) tot “quisqui” passarà per davant la gran runa monumental de la “Ciutat de Felanitx”, será la vergonya dels felanitxers?, el gran mal de cap dels governants?, tornaran a pujar l’IBI per poder comprar El Sindicat i arreglar-ho?, i el Casell de Santueri…?
Per acabar ens podem fixar amb el detall dels laterals del Sindicat que en la imatge antiga encara no existien així com alguna reforma més en la torreta central.

2 comentaris:

AGULLES I DIDALS ha dit...

Hola!
Som una al·lota estudiant d'arquitectura, que estic molt interessada en aquesta cooperativa per presentar-ho com a projecte de Rehabilitació pel meu Projecte Fi de Carrera. Necessitaria sabre si em podeu facilitar on puc anar a cercar més informació sobre aquest edifici tan espectacular. A la biblioteca de Felanitx trobaré algo?? a l'ajuntament tendran plànols antics que pugui consultar?
Qualsevol informació em servirà.
Moltíssimes gràcies i gràcies per defensar allò que és 'nostro'

Llàtzer ha dit...

Hola, perdona el retard de la resposta. De fet no vas gaire mal encaminada anant a l'ajuntament o la biblioteca. No et puc ajudar més amb el tema.